gla' påsk

pics | 2010-04-01 @ 15:30:16
Hejhej! Idag är jag extra glad.. för att vi har fått påsklov! Vi hade bara något "påskstorsjung" och så skulle vi skriva om påsken, sen fick vi gå hem. :D

Efter skolan följde jag med mamma & pappa på Media Markt, för att de hade ringt och sagt att min dator (som är på lagning) hade kommit så att vi kunde komma och hämta den. Men sen när vi kom dit, ja då var den inte klar och inte var dom villiga på att hjälpa till där heller. Jag har ett tips till er läsare som bor i Umeå - handla aldrig nånting på Media Markt i Umeå. det är bara skit! Sen åkte vi och handlade lite godis och annat sånt.


Nu är jag iallafall hos mormor, vi har nyss ätit påsktårta. Middag ska vi också äta hos mormor. Självklart blir det påskmat. Men nu ska jag måla ägg, hihih. HAPPY EASTER TO ALL MY BLOG-READERS!  



Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Det låter som en skön torsdag i skolan det där. ;)



Oj oj oj, den där tårtan ser inte illa ut!

2010-04-02 @ 09:10:45
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: aice

tack så mycket!

du har också en jätte nice blogg !

2010-04-04 @ 00:52:08
URL: http://aalicemargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback