Sammanfattning av 2010 - Del 2

linnea | 2010-12-31 @ 12:30:00
JULI




I Juli så var jag b.la på vännäsdagarna och då köpte jag en "Vad fan glor du på?"-skärmkeps, sen så
badade Ozzy & Rolex i älven och jag passade på att ta massa härliga bilder och jag passade även på att bli
fotad när jag hoppade, haha riktigt vackra hoppbilder. Sen så hade jag och Lisa en tävling på våra bloggar
där vi lottade ut tre pack med typ "kawaii"-lösnaglar, ni kanske minns den tävlingen? Jag var även på 4H-
gården och kollade på alla söta kor, grisar, får och så, min älskade mormor fyllde också år i Juli så då
firade vi henne med gräddtårta med jordgubbar på. Och jag hade gjort ett kort på datorn till mormor i
födelsedagspresent och hon blev så glad över det kortet att hon ramade in det i en ram, hehe. Sen den
21:e Juli åkte vi iväg till Turkiet i en vecka. Det var verkligen jättehärligt att bara bada, sola, äta gott,
shoppa och bara gå omkring och njuta av att vara utomlands! ♥ Och som vissa av er kanske vet så
köpte jag en OnePiece i Turkiet,för 350 spänn! Sen köpte jag även fejk converse i lila, fejk rayban
brillor osv. Sen så hann jag såklart med även lite shopping hemma i Sverige under Juli också, haha!

AUGUSTI




I Augusti så hände det lite alltmöjligt b.la så var jag ute väääldigt mycket och fotade, en dag så gick vi
på en promenad till en lekpark och då fotade mamma jättemånga bilder på mig också, hehe. Annars så
testade jag att fota hjärbokeh och det gick faktiskt jättebra jag blev nöjd med resultaten, bakade jag jätte
goda cupcakes, var på stan och shoppade (som vanligt), gick på många promenader med Ozzy (och ibland
Rolex), var ute och fotade med Elin och fotade lite galna bilder med Lisa på kvällen samtidigt som vi
gick omkring och åt godis. :D Jag färgade även håret mörkmörkmörkbrunt, det blev nästan svart. Men det
var faktiskt riktigt snyggt! Sen i slutet av Augusti så började allvaret igen... back to school. Men
förövrigt så tycker jag att Augusti var en rolig månad! (okej det har jag sagt om alla månader nu..)

SEPTEMBER



I September så hände det inte särskilt mycket, det var mest bara skolaskolaskola. Och jag fotade inget
speciellt roligt heller, jag fotade typ mest bara egobilder. Nästan alla bilder från Augusti är egobilder...
ouups! Men sen fotade mormor några bilder på mig när jag hade två höga flätor och mina knästrumpor
på mig, och två av dom bilderna använde jag till att göra en (ful) header av sen. Jag gjorde även en super
dupergod Oreo milkshake! Mums den blev verkligen hur god som helst! Den 22:e September fyllde lilla
sötnosen Nova år så då blev det kalas med tårta, presenter och annat roligt! :) Av mig fick Nova en lego
polisbil som kunde blinka och tjuta (nej hon är ingen kille hon gillar bara sånt) och godisaskar! Thihi.

OKTOBER




I Oktober hände det inte heller mycket. Jag klippte mig och slingade håret, i början var jag jättenöjd men
sen började jag tycka att det inte riktigt passade mig så bra, men men det var ju iallafall fint! Annars så var
det väldigt frostigt och kallt ute, och sen i slutet av oktober kom snön. Jag fotade även litegrann under
Oktober, men inte så mycket. Och självklart så hann jag med även lite shopping den här månaden också
och jag var på stan när det var Umeå fashion weekend och då var det massa roligheter på stan, t.ex så
hade dom satt upp en catwalk där det var "modevisning" för Glitter, skoj skoj! Den 29:e köpte jag min
kära kompaktkamera Nikon Coolpix S3000.  Den funkar utmärkt, även fast jag föredrar att fota med
systemkameran. Hehe! ;)

NOVEMBER



I November så hände det däremot grejer! Det var t.ex höstlov så då åkte vi ner till Stockholm där vi gick
på Junibacken och Tom Tits. Sen shoppade vi också såklart! Och innan vi åkte hem så svängde vi förbi
IKEA där jag köpte min klädhängare! Wiiho! Verkligen ett jättebra köp tycker jag :D Sen var det Halloween
och Emma skulle på Halloween party så hon hade spökat ut sig riktigt mycket, till en häxa tror jag. Annars
så fotade jag litegrann, fotade t.ex julbilder på Nova när hon hade tagit på sig en julklänning och så. Jag var
också med Ellen & Emma och vi bakade pepparkakor och fotade jättemycket, hehe Ellen & Emma gillar att fota!

DECEMBER




Ja då var det December då.. och i December så hände det jätteroliga grejer! Det blev 1a December och
man fick öppna första luckan på julkalendrarna, sen blev det julstämning och allt. Sen så drog ju vi ner
till Stockholm för att se Idolfinalen i Globen och det var ju verkligen jätteroligt som jag redan har berättat
förut, men det var hursomhelst jätteroligt att vara där och se finalen! :D Annars så har jag mest bara tagit
det lugnt den här månaden, fotat litegrann, tagit fram julgranen och pyntat den och gjort massa annat juligt.
Och sen blev det ju äntligen julafton! Då blev det massa julmat, julgodis, julklappar och tomten förstås! Wiho!
Ja vad mer kan man säga.. December har varit en riktigt bra månad!

Eller nä förresten så har hela mitt 2010 varit superduperbäst! Jag menar man ska ju inte klaga? Jag har
varit utomlands två gånger iår, varit i stockholm två gånger, fått en systemkamera i födelsedagspresent,
fått massa bra julklappar osv. Nä nu tycker jag att vi skålar för att 2010 har varit ett jättebra år! SKÅÅÅL!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Förstår det!

gott nytt år på dig! :D

2010-12-31 @ 12:32:26
URL: http://maddeworlds.blogg.se/
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2010-12-31 @ 13:34:31
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: TassyT

GOTT NYTT ÅR !

Kan du också sätta ut bilderna snart på IDOLBILDERNA!

+ Du är ass snygg på bilder

2010-12-31 @ 14:05:47
URL: http://tassyt.blogg.se/
Postat av: I S S A ♥

jättefina bilder! ser ut som ett bra 2010 :) vad ska du göra på nyår? :D

2010-12-31 @ 15:21:11
URL: http://lillaisabell.blogg.se/
Postat av: E L L E N

Hihi ja gott nytt åt :D <3

2010-12-31 @ 15:44:50
URL: http://theblondin.blogg.se/
Postat av: I S S A ♥

sv: ja, jag har haft ett bra 2010! bara om nån timma ska jag till min kompis å fira nyår. vi ska äta bananasplitt och tacos trorja! :D

2010-12-31 @ 16:00:04
URL: http://lillaisabell.blogg.se/
Postat av: Greta

Gott nytt år! Anmäl dig gärna hos mig till "Veckans blogg", lycka till, isåfall

2010-12-31 @ 18:16:29
URL: http://peluxe.blogg.se/
Postat av: tassyT

Hej kan du inte hjälpa mig med min header ?

Skriv en kommentar på min blogg !



//www.tassyt.blogg.se

2010-12-31 @ 20:16:29
URL: http://tassyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback