83 frågor

linnea | 2010-02-11 @ 11:07:33
Bara för att jag är sjuk och har tråkigt så ska ni få en liten lista med olika frågor. Jag älskar sånt här alltså!

1. Vilken svordom använder du mest? Jag svär inte så ofta.. men ja ni vet de vanliga svordomarna.

2. Äger du en iPod?
nepp

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Lite olika, allt från 06.00 till 09.00 --> (på helgerna.)

4. Hur många resväskor äger du? Min familj delar på våra resväskor.

5. Använder du flip-floppar? Ibland.. på sommaren alltså.

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Mina föräldrar köper matvarorna.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden såklart! :]

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Det har jag helt glömt bort.


9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän såklart..?

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett sudd. näe, men jag skulle köpa ALLT jag ville ha!


11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja mååånga gånger.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Jag skulle inte vilja kalla det "min CDspelare", men ingen just nu.
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Oj.. vad svår fråga. Det finns ju så många bra artister!

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nope


16. När var senast någon stötte på dig? Stötte på mig? Hur tolkar man detta då?

17. Vad åt du till middag senast? fisk och potatis.

18. Använder du huvtröjor? jajemän!

19. Kan du vissla? ja, vem kan inte det?


20. Vem var den senaste som ringde dig? ingen aning.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? jag är rädd för hemska åkakattrationer, eller inte alla. men jag har ingen aning.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? ja, det finns alltid någon som pratar bakom ryggen på en.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? ? ? ?

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja såklart :p

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ingen aning om hur stort det är, men det är iallafall fyra våningar på det.

26. Hur många syskon har du? två


27. Är du blyg inför det motsatta könet?
inte vet jag.

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Jag kan inte ALLA replikerna till någon film alls.

29. Äger du några popband t-shirts? nej

30. När flög du senast? I December.. till sthlm.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? en mer än vad vi är i vår familj.. så du får väl gissa hur många.

32. Läser du för skojs skull? För skojs skull?


33. Pratar du några andra språk? Ja, engelska.. eller inte flytande precis.


34. Diskar du din egen disk? Näe, sånt är jag för lat för.

35. Har du gråtit offentligt? Ja när jag var liten.

36. Har du en stationär dator eller en laptop? laptop! ♥

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? jupp


38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? inte just nu, men senare.


39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? näe, det borde båda.


40. Kan du kasta macka? nepp


41. Har du någonsin varit på Jamaica? nej


42. Vad har du med dig in på bion? Popcorn och läsk.. kanske godis.

43. Vem var din favoritlärare och varför? ingen


44. Har du dejtat någon av en annan religion? näe


45. Vad har du för väder? snöigt, trist och grått. JAG VILL HA SOMMAR!


46. Har du en blogg? Det har var en väldigt dum fråga.


47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jag har inte ens börjat på gymnasiet.


48. Gillar du att flyga? Litegrann, det är lite små mysigt ibland.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll och omtänksam.

50. När sov du senast på golvet? Jag har aldrig sovit på golvet...


51. Vilken är din favorit drink? MILKSHAKE! :')


52. Gillar du din boende-situation? jupp


53. Vilken är din mammas hemstad? Umeå


54. Din pappas hemstad? Någonstans i Finland. Haha.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst åtta timmar iallafall.


56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, mina dagar är lugna och lata.


57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nää

 
58. Vilken är din favoritfrukt? Gröna äpplen, är beronde av dem just nu.


59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? näe inte precis.


60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13


61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ganska


62. Tror du på liv på andra planeter? nejnejnej


63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? ingen aning.


64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på gud?


65. Vad var det senaste du åt? halstabletter


66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? samma kön.


67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? De tyckte att det var fint


68. Gillar du senap? N-E-J.


69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "jag klarar det" eller något sånt.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej


71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet inte


72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nepp


73. Tycker du om att krama folk? Hihi ibland :] Men inte så att jag går fram till en främmande människa på stan och kramar den precis.

74. Skulle du säga att du är trendig? sådär


75. Äger du en digitalkamera? Näe, men en systemkamera!


76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen, tror jag.


77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? ja


78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? ingen


79. Tycker du att du är attraktiv? Det ska väl inte jag svara på! :p


80. Vad är du allergisk mot? ingenting.


81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Näe, eller bara någon enstaka gång.


82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Fråga mina föräldrar

83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Alla söta som läser min blogg.


Kommentarer
Postat av: jessika

kan du inte uppdatera lite oftare? jag älskar din blogg men lnskar värkligen det kom inlägg oftare! :)

2010-02-11 @ 15:48:59
Postat av: Wilma [FOTO OCH VARDAG]

Bra svar ;] Krya på dig!

2010-02-11 @ 16:11:47
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite seg här j!;b grattis i efterskott:) <3

2010-02-11 @ 17:36:56
URL: http://asnf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback