cutest pictures ever

pics | 2010-03-27 @ 09:18:19
Godmorgon. Som ni kanske vet fyllde min lillasyster 9 år när vi var i Thailand. Men idag ska vi fira hon här hemma också, och då ska mormor komma. Min kompis Lisa ska även komma hit, så det ska ju bli jättekul! :') Men iallafall så fick min lillasyster yttligare lite fler presenter av mamma och pappa imorse. Och hon fick en jättesöt godiskiosk till Sylvanian Family. Då kände jag mig bara tvungen att ta några bilder på dessa små sötnötar.


Vad passar inte bättre än kakor, godis, klubbor och andra sötsaker på ett kalas? 

Kommentarer
Postat av: cutecookie

Hihi vilka söta saker! vgd?

2010-03-27 @ 09:31:18
URL: http://cutecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback