koh kai nok

| 2010-03-19 @ 05:23:18
Hellow! Förlåt att jag inte uppdaterat på jättelänge, men jag har inte haft tid och det borde väl dom som komenterar: "uppdatera kanske?" förstå. Det har hänt väldigt mycket, t.ex så har vi varit på FantaSea (en kulturpark), varit på Safari och så har min lillasyster fyllt år.

Men igår var vi på en jätteliten ö som heter Koh Kai Nok. Det var jättemysigt där och det coolaste var endå att det var som en liten vik där tusentals färgglada fiskar simade omkring, så jag och min lillasyster snorklade omkring bland fiskarna. Sen matade vi även fiskarna.. med chips. Höhöh :p Det var iallafall skithärligt på ön och jag tycker det är bland det roligaste vi gjort i Thailand! 




Snart kommer ett nytt inlägg. Egentligen tänkte jag skriva om den saken i det här inlägget också, men då skulle det kanske bli lite för långt.. Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback