three friends in the snow

pics | 2010-03-23 @ 19:30:10
Hej! Nu är jag hemma i sverige, eller iofs har jag varit hemma sen i måndags. Men jag har varit så lat att jag inte orkat blogga. Men idag efter skolan har jag varit med Emma och Ellen, eller jag är med dom nu också. Vi har tagit med oss min systemkamera ut och fotat lite härliga vårbilder, eller ja lite "solbilder". Ellen fotade som en galning typ tryckte ner avtryckar knappen tusen gånger. :'D Haha det är Ellen det. Men här är alla bilder:

Varför jag ser sur ut är för att jag hade fastnat och ellen tog bild på mig.
Ellen tog min jacka och sprang iväg med den. :c Då frös jag..

Nu ska vi gå och göra nånting, så byebye!

Kommentarer
Postat av: Wilma [FOTO OCH VARDAG]

Roligt värre!



Svara gärna på Dagens fråga på min blogg!:D Den handlar om despe......

2010-03-23 @ 20:54:54
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback