Lördag(sgodis)

linnea | 2010-11-20 @ 15:10:51

Tjohej! Här sitter jag och är sugen på godis. Hihi. Men det är ju faktiskt lördag idag! Idag har jag inte gjort så mycket hittills, är så trött så jag orkar knappt göra något. Men ikväll kommer Lisa hit och hon ska sova här! Det ska bli jättekul såklart! Men vi kanske gör någon rolig videoblogg eller något sånt, så ni får väl se om det kommer upp någon lite galen video här ikväll! :D

 

Aja nu ska jag gå. Men om någon timme så kommer det upp ett tidsinställt inlägg med min spellista på Spotify. Så alla ni som har spotify kommer kunna lyssna på min spellista senare! Kul va? Hehe ja jag tänkte väl det. Aja puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

mums.. vill så gärna äta godis nu ;)

2010-11-20 @ 17:15:12
URL: http://bratzparradi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback