En banan gick på stan

linnea | 2010-10-09 @ 17:25:13

(En gammal bild från förut en gång innan jag skulle åka till stan.)

Tjenare folket! Imorse när jag vaknade ville jag typ dö för att jag hade sån träningsvärk i armarna, axlarna och benen efter gårdagens hemska åktur på skolgårdens gunga, som ni kan läsa om i förra inlägget. Men jag orkade iaf pallra mig upp ur sängen och åka iväg till stan med mamma. Så då for vi ner till stan och shoppade lite, fikade och så! Och min snälla mamma köpte lite grejer till mig, men dom får ni se lite senare! :D För nu ska jag snart äta middag och typ vila mina armar. Puss!

Kommentarer
Postat av: julia

vad har du gjort idag då, förutom att varit på stan? :)

2010-10-09 @ 17:58:29
URL: http://heellmers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback