En slappsöndag hos mormor

linnea | 2010-10-03 @ 19:30:33
Hej! Kom för ett tag sen hem från mormor, har varit där idag och slappat. Sen skulle vi baka en kladdkaka med apelsin i, men den blev rätt så misslyckad för det blev ingen kladdkaka, det blev mer som en sockerkaka. Haha! Men den var god ändå :) Åt även middag hos mormor kött och potatisgratäng, gött!

Japp det är väl det jag har gjort idag. Men nu ska jag svara på era söta kommentarer och checka mina favorit bloggar. Skulle egentligen måla naglarna men jag tror inte jag orkar det. Hahaha, ja jag vet jag är laaaat. Men aja..  Ni får ha en trevlig kväll!

(Gammal bild.) Hahaha bara för att... JAG ÄR SÅ COOL! ;)


Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Haha villken snygg bild! Vad har du gjort idag då?

2010-10-13 @ 16:08:56
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback