5 things

linnea | 2011-04-30 @ 14:00:00

- Jag är lite udda för precis när som helst så kan jag känna olika lukter som absolut ingen annan känner. Tillexempel när man är på typ en affär eller något så kan jag säga: "Det luktar ketchup här", haha tex så. Jag kanske är som en hund som har extremt bra luktsinne? Sen kan jag också säga att vissa matgrejer smakar som något helt annat, t.ex om jag äter en kaka så kan jag säga att den smakar typ pommes frites. Haha känner mig lite mobbad.

- Jag är väääääldigt kräsen när det kommer till mat. Eller jag gillar inte dom "vanliga maträtterna" som många andra gillar, tex hamburgare, pizza, kebab, korv, köttbullar, köttfärssås osv. Gillar inte typisk svensk mat, som typ pyttipanna och ja ni vet - husmanskost eller vad det nu heter. Fast självklart gillar jag vissa "svenska" maträtter. Men mina favoriter är kycklingsallad (med typ melon, fetaost osv i) och grillad fläskfilé! nom nom

- Mina absoluta "hatar ämnen" i skolan är gympa, träslöjd (som nog är många andras favoritämnen, men som sagt jag ÄR udda) och typ biologi om kroppen. Jag menar, jag vill verkligen inte veta vad som finns i min kropp och se förstorade bilder på tarmludd!? USCH FYFAN. Typ kräks när man pratar om vad som finns innuti kroppen. Och ja, jag ska INTE bli läkare eller något sånt, for your information liksom.

- Med den här bloggen jag har nu har jag haft exakt 10 bloggar! Och det sjukaste är att jag faktiskt kommer ihåg alla namnen på mina gamla bloggar, så här kommer namnen (i ordning också): Jejjekaninen, Musiclinnie, Lellus, Linnisdaybook, Lauii, Linneasvardag/liv något sånt, Pooni, Sleepingcookie, Rutigballongapa och sist men inte minst... Littlemslinnea! Och guuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag skäms för vissa av namnen jag haft, jag menar Jejjekaninen liksom!?!??! Men jag startade faktiskt min första blogg när jag bara var 10 år, och ett gott skratt förlänger ju livet! ;)

- Just nu är jag beronde av Ramlösa, OC och knäckebrödet Mini rut. Hahahahaha. Kan typ äta sju sånna mackor till middag. Fast mitt rekord är nog 10 st. Okej. Det här var inte intressant. Skrev det bara för att jag inte kom på något annat.


Kommentarer
Postat av: LittleDog

Hej! :)



Heehe,jag har bara haft två andra bloggar. Inte för att jag bloggat så värst länge då,heller xD



Samma här! HATAR gympa. Hehe.

2011-04-30 @ 14:06:21
URL: http://littledog.blogg.se/
Postat av: LittleDog

Sv. Hehe :p

2011-04-30 @ 14:43:39
URL: http://littledog.blogg.se/
Postat av: Oktawia

Fin&kul blogg ; )

2011-04-30 @ 17:04:52
URL: http://oktawis.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Är som du, e väääldigt kräsen när de gäller mat :P och hatar gympa, träslöjd och biologi, haha :)

2011-04-30 @ 17:27:25
Postat av: Anonym

och älskar OC och ramlösa, hahah

2011-04-30 @ 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback