Jahapp..

linnea | 2011-04-28 @ 15:21:01
Jag bloggar inte bara för att få kommentarer och läsare, men det vore kul om ni kommenterade lite mer! Känns inte som om någon läser min blogg längre. Och NEJ detta skriver jag inte för att jag vill ha massa kommentarer ba: "Neeej din blogg är så bra, läser den varje dag! Din blogg är bäst! Blablabla osv". Skriver det bara för att jag undrar vart ni läsare tagit vägen. Men som sagt, jag bloggar inte för att min blogg ska bli känd, och ha massa läsare! Jag bloggar för att det är KUL!

Update:
du kanske borde skriva mera kommentarer själv till andra bloggare så då får du ju mera kommentarer , om man tänker efter :)

Ja det kan jag ju göra... om jag vill. Men saken är inte den att jag vill ha massa kommentarer som det står "Hej! Hur mår du? Kolla in min blogg!" liksom. Utan jag vill ha kommentarer som t.ex handlar om inlägget jag skrivit. Jag vill inte ha massa svarskommentarer som är helt onödiga, som "hur mår du?". Jag menar, ingen bryr sig väl om hur jag mår egentligen, dom vill bara ha massa kommentarer. Men självklart skriver jag kommentarer till andra bloggare, men då är det kommentarer som typ handlar om inlägget eller att den tagit en fin bild, har en bra blogg (vilket jag då verkligen menar).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men din blogg e sjukt bra! fortsätt blogga :) du har iaf läsare som verkligen gillar din blogg, som jag ;)

2011-04-28 @ 15:58:05
Postat av: nelina [nelinalindberg.blogg.se]

Jag har följt din blogg rätt länge, och jag älskar den!:)

2011-04-28 @ 16:04:32
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/
Postat av: kaisa

jag har läst din blogg sedan jag hittat den, typ efter sommarlovet! :)

2011-04-28 @ 16:11:34
URL: http://kaisaeo.blogg.se/
Postat av: my

Jag förstår att du inte tycker att vi kommenterar så bra...

Vi (ehe, jag) ska försöka bli bättre på det.

2011-04-28 @ 18:51:04
Postat av: ellen

haha jag läser din blogg och du får med komentarer än mej ju:D

2011-04-28 @ 19:17:42
URL: http://theblondin.blogg.se/
Postat av: neda

du kanske borde skriva mera kommentarer själv till andra bloggare så då får du ju mera kommentarer , om man tänker efter :)

2011-04-28 @ 19:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback