Svar från You ask - I answer

| 2011-04-25 @ 21:09:04


vad ska du göra innan du dör ?

- Oj gud det är verkligen sååå mycket jag ska göra innan jag dör att jag inte ens orkar rabbla upp allt! Men en grej jag SKA göra innan jag dör är iallafall att fara till USA! Sådetså.

kan du inte göra en lista där vi läsare inte vet om dig ? :)
- Jovisst kan jag gör det, det blir kul ju! Kommer upp ett sånt inlägg senare i vecka, håll utkik vettja!

vem är din förebild?
- Alltså, förebild och förebild. Är det typ någon man ser upp till och vill bli som? Hehe. Har nog ingen riktig förebild men en person som jag tycker verkar skithärlig är Febbs, hon är verkligen glad och sprider glädje omkring sig och är positiv HELA tiden, har en snygg stil och en jättebra blogg! Vore härligt om alla människor vore lika glada som henne! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

men du ar ju oxå bra stil och en bra blogg:)<3 men du alla säger bilder från Wei<3t nåt sånt men vad heter hemsidan .... weit eller vadå

2011-04-25 @ 21:16:55
Postat av: Elin

Sv: Ja! vi får komma på ngt bra!

Som va då !? xD

2011-04-25 @ 21:38:11
URL: http://jackpoot.blogg.se/
Postat av: julia

hej hej gör du gratis headers o sådär design till bloggar osv för då skulle jag vilja beställa både header o design till min blogg om det är gratis skicka ett mejl till mig så skickar jag ett mel till dig med önskan om hur den ska se ut bilder lösenord o mejl osv så att du kan göra min header o design kram på dig ha en jättebra dag

2011-06-25 @ 14:40:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback