14 dagar

random | 2011-01-28 @ 17:10:00
Dag 1: En bild på mig + lite kort fakta om mig själv
Dag 2: Varför jag bloggar
Dag 3: Min stil
Dag 4: Bloggar jag läser/mina favoritbloggar
Dag 5: Min favorit årstid
Dag 6: Vad har jag i min väska
Dag 7: Min favoritmat
Dag 8: En bild jag fotat som jag är nöjd med
Dag 9: Mina favoritsmycken
Dag 10: Fem sidor på internet jag är inne på ofta
Dag 11: Mitt favoritgodis/snacks
Dag 12: Mitt/mina favorit tv-program
Dag 13: En/flera bild(er) på mig när jag var liten
Dag 14: Tre saker jag gör varje dag

Jajemen, nu har jag gjort ett sånt här "test" eller vad det nu är, där man ska lägga
upp ett speciellt inlägg på sin blogg. Det är faktiskt jag själv som gjort frågorna till
just den här "14 dagar"! :D Eller vissa frågor har jag sett på andra bloggar och så,
men jag har kommit på själv i vilken ordning dom ska vara och sådär. Så fan om ni
kopierar det här av mig nu. Haha nejdå. Ni får såklart lägga in det här på era bloggar
också om ni vill. Men om ni gör det så vill jag gärna att ni länkar till min blogg!

Aja, jag börjar med dom här frågorna imorgon. Spännande va!? ;)

Kommentarer
Postat av: nelina [nelinalindberg.blogg.se]

sv: jadå!:)

vilket program använde du dig av när du gjorde din header?:]

2011-01-28 @ 17:59:32
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Åhh vilken fin header/design du har nu! :D Me like! :) Kramis

2011-01-28 @ 20:40:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback