answers / part 1

linnea | 2011-06-16 @ 13:30:00
hur lång är du? :)
- Jag är ca 165-167, något sånt.

vad vill du bli när du blir stor?
- Såklart så vill jag bli lycklig och rik, vem vill inte bli det liksom?! Men om du menar vad jag vill jobba med så vet jag inte riktigt. Skulle vara roligt att jobba på en modetidning, eller vara stylist, eller jobba med något inom film, eller.. ja det finns mycket jag skulle kunna tänka mig att jobba med :)

Hur mycket besökare har du på bloggen?
- Inte SÅ mycket besökare. Ca 130-190 unika per dag.

Vad tycker du om Foki och Kissie?
- Läser inte deras bloggar, så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om dem. Förutom att båda är väldigt tråkiga och uttjatade!



Sjunger du bra?
- Nej verkligen inte, enligt mig själv iallafall.

vad skulle du göra om din mamma skulle ha en blogg ?
- Läsa den såklart!

vilka länder vill du resa till ?

- USA!!! Till typ Los Angeles, New York & Orange County (bara för att jag älskar tvserien OC). Sen skulle jag gärna vilja åka tillbaka till Thailand och London.



vilka länder har du varit i ?
- Thailand, England, Spanien, Bulgarien, Turkiet, Finland, Norge, Danmark, Förenade arabemiraten (?). Räknade även med alla länder där jag bara varit på flygplatsen, har säkert varit någon mer stans på någon flygplats men kommer inte ihåg det just nu.

vem är din förebild ?
- Har ingen riktig förebild faktiskt. Vad är en förebild egentligen, alltså vad innebär det!? Haha.

hur var du när du var liten ? tillex. var du blyg eller nått annat.
- Jag var väl bråkig, jobbig, envis och gullig, hihi!

favorit glass ?

- Isglass, speciellt citron isglass. Mumz!


Calippo är gott!

vad brukar du göra när du har tråkigt ?
- Sitta vid datorn, se på Ugly Betty/OC, se på tv. Nolifer, jag vet.

favorit film ?

- Har ingen favorit film faktiskt, gillar många olika filmer.

vilka serier brukar du kolla på ?
- Ugly Betty, OC och Desperate Housewives! Men ibland när jag har tråkigt brukar jag även kolla på Criminal Minds och sånt.

vilken mascara använder du ?
- Define-a-lash och The falsies volum' express Black Drama. Båda från Maybelline.



hur långt sommarlov har du ?
- 10 veckor tror jag väl.

har du varit i stockholm ?
- Yes det har jag, många gånger!

hur länge har du haft din blogg ?
- Sen December 2009, alltså i över 1 ½ år.


Om ni inte har frågat något än, men vill göra det så har ni fortfarande chans att göra det. Klicka bara HÄR för att komma till frågestunden!

Kommentarer
Postat av: emmi

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =) Allt bra med dig idag då? Kram!

2011-06-16 @ 16:54:09
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; kika in och kolla om du var den som hade turen med dig och vann ett smycke !:D

2011-06-16 @ 21:10:06
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: alma

define-a-lash är en riktigt bra mascara tkr jag! Den brukar jag använda! ;)



SV: vsg! :)



Precis, håller med. Näe, precis. Onödiga och dumma kommentarer ska man bara strunta i, och de inte är alltför dumma och det inte uppprepar sig, förstås.



Vsg! :)



När fick du sommarlov? ^^

2011-06-17 @ 00:11:41
URL: http://eeestelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback