answers / part 2

linnea | 2011-06-18 @ 20:56:43
Vad e ditt största intressE? :)
- Hmm.. fota, mode, blogga, lata mig m.m.

hur mycket får du i månadspeng, ifall du har?:)
- Jag får inte måndaspeng. Eller jo det får jag.. eller jag vet egentligen. Jag får månadspeng ibland, annars får jag pengar när jag behöver. Och jag har faktiskt glömt hur mycket jag får i månadspeng, hahaha. Men det var väl typ 300:- något sånt ;)

favorit plaggen i garderoben?
- Det är lätt mina korta "jackor" och mina jeansshorts!


Mina korta "jackor", dööö snygga!

favoritsmycken? :)
- Gillar stora halsband, har dock inte så många. Annars gillar jag små örhängen, eller ja ni vet sånna här "plupp-örhängen"? Gillar mer små örhängen än stora.


Mina örhängen

vill du åka till afrika ?
- Ja det skulle vara kul!!

hur lång är du, vad väger du , är du nöjd med din kropp?
- Jag är som sagt 165-167 lång, något sånt. Spelar det någon roll om jag väger typ 30 kg eller 90 kg? Och JA jag är nöjd med min kropp. Visst min kropp är inte helt perfekt. Jag är inte pinnsmal, jag har lite fett här & där, jag har inte det snyggaste utseendet.. men jag är nöjd med min kropp, och det är det som är viktigaste mina vänner! (haha låter som en 80-årig tant.)

Vad ska du göra i sommar?

- Allt möjligt! Åka ut med husbilen, sola, bada, äta glass, ta det lugnt, leva livet helt enkelt!

Hur är det med din nya lillasyster och vad fick hon heta? :)
- Det är bra med henne, och hon fick heta Liv! :)

Vilken är din favoritglass?

- Svarade på det i förra delen, men det är iallafall iiiiisglass!

Vad gör du helst på en regnig dag: springer ut i regnet och dansar regndans eller sitter inne och myser framför en film?
- Både och såklart!

Hur många kusiner har du?
- Har inga helkusiner. Men har massa halvkusiner, vet faktiskt inte hur många! Hehe.

Vid vilken ålder tänker du flytta hemifrån?
- Vill helst flytta hemifrån när jag är typ 18, men man måste ju ha råd också.

Har du nån liten crush på någon? (behöver inte säga vem)
- Hmm, måste tänka.... Näe.

Vilka sorts bloggar läser du mest? (modebloggar, vardagsbloggar o.s.v)
- Läser mest modebloggar och allt-möjligt-bloggar.

Kan inte du visa ditt rum?? :D
- Åhhh varför är det så många som vill se mitt rum för!?!??! Haha nejdå. Det är bara så jobbigt att visa, och mitt rum är egentligen inte så speciellt. Men någon gång kan jag visa mitt rum, eller varför inte hela mitt hus? Det ni ;)

Brukar du sminka dig till vardags , isf med vad ?

- Japp det brukar jag. Nu på sommaren sminkar jag mig bara med solpuder, rouge, lite mascara (då jag orkar) och läppglans. Naturligt ska det va'!

Kommentarer
Postat av: NEDA

håller med om det där 80 åring tant :)

2011-06-18 @ 22:13:48
Postat av: En blogg om Kevin

Herregud! Du har ju fler örhängen än jag har småmynt :P

Samlar du? :P

2011-06-18 @ 22:15:35
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: wilma

bra svaaar :D

2011-06-18 @ 22:27:05
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: anniepiie

Den rosa jackan är så snygg! :D Kram

2011-06-19 @ 13:01:45
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: ANONYM ;)

hej, bara en liten fråga vad betyder crush? Krammmmmmmm! hej heh hej ej hej ej äjä ägg! Hahahahahahahahahaha! Har kuuuuuuuul!

2011-06-19 @ 14:32:07
Postat av: aephotos.blogg.se

Vad tycker du om min nya design? :D

2011-06-19 @ 16:08:19
URL: http://aephotos.blogg.se/
Postat av: maria

Va roligt!! :-D Ha en trevlig kväll!/Maria

2011-06-19 @ 17:59:21
URL: http://gillisen.blogg.selogg.se
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 01:56:40
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: ERIKA JAHONSSON <3

åh åh åh mycket öarhängen

2012-07-09 @ 17:22:57
Postat av: ERIKA JAHONSSON <3

åh åh åh mycket öarhängen

2012-07-09 @ 17:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback