RULLO

pics | 2011-06-07 @ 15:49:53



Efter skolan låg jag ute på en filt i gräset och solade + lyssnade på musik. Sen åt jag en Rullo glass, yum! Det har verkligen varit jättevarmt och soligt idag, men nu helt plötsligt blev det grått och blåsigt.. Konstigt väder? Förresten, nu är det "bara" en vecka kvar till sommarlovet!!! Det gäller att peppa sig själv med att det snart är sommarlov, men det är inte så lätt när typ halva sverige redan har fått sommarlov eller typ får imorgon..

BTW: Till alla er som undrar var jag köpt mina rosettshorts, så kan jag berätta att jag köpte dom på Kappahl typ... förra året? Så dom finns nog tyvärr inte kvar..

Kommentarer
Postat av: moa

vart har du köpt dina leggings som är med på bilden? de är jättecoola! :D

2011-06-08 @ 12:25:59
URL: http://moalice.blogg.se/
Postat av: hannah

dom finns visttt kvar XD jag köpte sånna i veckan =)

älskar din blogg kram.. hannah <3..

2011-06-08 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback