Läsarfrågor

random | 2011-03-05 @ 19:40:00

svar: Hej! Hehe ja jag älskar typ OC ;) Eller jag älskade OC förut, men jag gillar det fortfarande  jättemycket! Det var bara så längesen jag såg det, men jaja whatever. Ja det finns en säsong 2, det finns också en säsong 3 & en säsong 4. Det finns alltså fyra säsonger. Jag har alla fyra säsongerna på dvdboxar så jag vet inte om dom finns att se på datorn/internet. Men om säsong 1 finns att se på internet så borde de andra säsongerna också finnas att se! Du får väl google runt lite. Kul att du också gillar OC förresten!


svar: Åh tack så jättemycket! Vad glad jag blir! Jag har gjort headern i ett program som heter Photoscape. Det finns att ladda ner gratis om du skulle vilja det. Googla bara Photoscape typ. Sen gjorde jag även lite småfix på headern i GIMP det finns också att ladda ner gratis, googla bara GIMP 2.


svar: Jo det skulle jag väl kunna ha någon gång. Hade en tävling i somras tillsammans med Lisa där man kunde vinna lösnaglar från Thailand. Höhö. Men jag vet inte riktigt vad man skulle kunna vinna då, någon som har nån idé? Kanske en autograf av mig? Haha nejdå, skoja bara.

Tack tack tack tack tack!!!!! Vad snälla ni läsare är ♥


svar: Hej på dej! Jorå, klart jag kan svara på den frågan. Men det är rätt så komplicerat att förklara hur jag gör min header så orkar inte göra det just nu. Men ska tänka ut någon bra guide där jag visar hur jag gör olika headers. Det blir bra va?


svar: Jorå jag har det bara bra. Ja jag hoppas också att det blir vår snart, vääääldigt snart! Min systemkamera heter Nikon D3000 och min kompaktkamera heter Nikon Coolpix S3000.


svar: Min mamma är svensk, men min pappa kommer från Finland fast han har typ bott i Sverige nästan hela sitt liv.


svar: Hejhej! Leopard tightsen som jag fick i julklapp kommer från H&M, och ja jag håller med dig - skit snygga! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe de finns bara säsong 1 på days.nu :/ Meh hur mycket kostar säsong 2? eftersom du har ju den kanske du vet? :)

2011-03-05 @ 20:20:02
Postat av: my

Tack så mycket för svar! Jag tycker man ska kunna vinna nagellack och en ring :) Eller kanske ett halsbad och ett par örhängen? Haha!

Kram :)

2011-03-05 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback