Thursday

linnea | 2011-03-03 @ 16:03:53

En till bild från Thailand förra året i mars, bara för att jag längtar tillbaka dit sååå mycket! ♥

Idag är det faktiskt en bra dag tycker jag! För att 1. Imorgon är det fredag och då får jag sportlooooov! (Ja jag vet, jättesent sportlov men så är det när man bor här uppe i Norr) Ska iaf verkligen bli hur skönt som helst med sportlov! 2. Det börjar bli vår nu, eller det blir iaf varmare och varmare och snön har börjat smälta för fullt. Jag har gått i bara nylonstrumpbyxor (visst heter det så va?) idag, och det var inte ens kallt! H-Ä-R-L-I-G-T!

Förresten så vann jag en Alex dogboy-bok med Monica Zaks autograf i idag på skolan. Haha yey. Hon är min aaaabsolut största idol! :D   ....Eller inte.

Men nu ska jag gå och käka lite godis och platta luggen! Ha det gött igelkött!

Kommentarer
Postat av: Linnea <3

Hey <3 Din blogg e super fin och bra :) Skulle du kunna hjälpa mig med en header och desing? :) <3



KRAM

2011-03-03 @ 19:21:10
URL: http://justmycoollife.blogg.se/
Postat av: maja

jag ska till thailand i april :D TAGGA !!

2011-03-03 @ 20:55:22
URL: http://mayadavidssoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback