Tråkig lista

| 2011-03-05 @ 20:50:00
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Halvtrött
Favoritgodis: Saltlakrits & surt
Kläder just nu: Nylontights, jeansshorts och ett linne
Musik just nu:
Animal - Miike Snow
Vad sa du senast: Babian rumpa
Sommarplaner: Leva livet och njuuuuta av sommaren!
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Sol och kokhet värme
Spelar du nåt instrument: Nä inte på fritiden iaf
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla
Sparare eller slösare: Slösare tror jag nog
Bästa film: Kommet inte på någon speciell just nu
Tror på liv på andra planeter: Nä. Men man vet ju aldrig
Kommer du ihåg din första kärlek: Hehe ja det var typ på dagis
Älskar du henne/honom fortfarande: Nejnej
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet?
Tror du på mirakel: Vadå för mirakel?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nää?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte
Bio eller promenad: Haha nu ska jag vara lat och svara bio
Är du kittlig: Ganska
Snarkar du? Nej
Rädd för insekter? Ja för getingar och stora spindlar
Äckligaste insekten: Stora feta spindlar
Det här är jag bra på: Massa grejer, orkar inte rabbla upp allt
Bästa bok: Vet ej
Om du fick välja en flera superkraft, vad skulle du välja? Höra folks tankar. Gud vad roligt det hade varit och få veta vad alla tycker och tänker om en!
Vad vill du jobba som? Jag vill jobba med något skitroligt utomlands, typ i usa eller london eller något.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vet inte, vill inte pierca mig iaf
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat
Gungar du på stolen? Haha jajemen
Har du någonsin fått för dig att hoppa bungy-jump? Näää
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Är du rädd för blod? Nej inte speciellt
Saltar du på maten? Inte så ofta
Gillar du att sjunga? Jadå
Anser du att du är stark? Haha nä jag är verkligen jättesvag
Brukar du sola? Ja på sommaren dårå alltså
Vad gör du om du får hicka? Dampar, nä men jag gör allt för att försöka bli av med hickan då
Röker du? Nej
Snusar du? Nejnej
Använder du knark? Nejnejnej
Kaffe, te eller inget? Te

(Hittade listan på Elins blogg)

Kommentarer
Postat av: my

Snäääääälla lägg ut en bild tagen med din digital kamera, jag är sugen på att köpa den, men jag är osäker på om googles bilder är oredigerade :/

2011-03-05 @ 21:35:23
Postat av: åsa

sv: haha ellerhur ! :o assnyyyyggt.



ja det var väl jag som sa åt dej att köpa dom? [: hiihihh. mina är för små för mej nu tror jag):

2011-03-05 @ 22:13:24
URL: http://hallbergblomgren.blogg.se/
Postat av: henna

Du har fin blogg :)

2011-04-10 @ 19:01:04
URL: http://henbu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback