28e april

linnea | 2012-04-28 @ 16:26:30



Hejhej! Dagen började med att det var jättefint väder och jag satte ute i tshirt och solade och åt glass. Men sen blev det skitväder. Det blev jättekallt och började regna. Kommer ju aldrig bli sommar någon gång...

Annars så har jag varit på stan idag. Köpte ett puder och ett halsband. Halsbandet gick sönder på en gång.. jävla skitkvalité Gina har på sina grejer alltså! Men nu har jag försökt laga det i alla fall, så vi får väl se hur det går. Gillar ni när jag gör sånna här inlägg om min otroligt fabulösa vardag? Lol. Men kommentera om ni gillar eller inte gillar mina vardags inlägg, så blir jag glad!

Kommentarer
Postat av: Emma.

- Eller hur! ^^

2012-04-29 @ 12:35:26
URL: http://modebloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback