Paket från Forever21

linnea | 2012-08-24 @ 19:46:09
De här senaste dagarna har verkligen inte alls varit bra, rena rama otursdagarna!! Först gick ju min dator sönder. Sen igår ramlade jag med longboarden så jag sträckte armarna och fick massa blåmärken och sår överallt + att mina jeans och min skinnjacka (buhuuuuuuu gråter floder) gick sönder och min mobil fick en stor repa (men den funkar). Så idag har jag haft jätteont i armarna, och har fortfarande ont. FML... igen.
 
Jag fick dock ett riktigt roligt överraskande idag, när jag fick hem detta paket ovan från Forever21! Beställde det i tisdags, så det tog typ 2-3 dagar att leveras, awesome! Grejerna som jag beställde är riktigt, riktigt snygga. Bl.a.en cool skinnväst med nitar. Om ni vill se grejerna, så kan ni ju ta och slänga in en kommentar! Så visar jag de senare :)

Kommentarer
Postat av: emma

klart vi vill!:D

2012-08-24 @ 20:22:56
Postat av: Hannah

Klart vi vill se :). Men kan inte du berätta vad frakten kostade och tull. Eller man kanske inte betalar tull? :)

2012-08-24 @ 20:30:16
URL: http://lovehannah.blogg.se
Postat av: :D

Visa:D

2012-08-25 @ 08:59:18
Postat av: Julia

Viiiiiisa:D

2012-08-25 @ 12:38:21
URL: http://juliarings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback