11. En bild på ditt rum som det ser ut just nu

linnea | 2012-12-13 @ 11:00:00
Två skitfula bilder, men såhär ser mitt rum ut från två olika vinklar. Väggen där jag har min klädhängare kom inte med på bild. Men aja..
 
Jag gillar mitt rum men jag har ändå lust att göra en makeover. Dock är det så att ibland vill jag ha ett jättestilrent rum med bara svart och vitt och inte massa krimskrams och ibland vill jag ha ett mysigt rum med typ massa ljus och "trätavlor" och så... Men jag har ändå en vision på hur mitt drömrum/drömhus/drömlägenhet ser ut och så ska ska jag faktiskt ha det när jag flyttar hem ifrån! Då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så mysigt!! :)

2012-12-15 @ 14:37:43
URL: http://julielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback