7. Det här hade jag på mig idag

linnea | 2012-12-09 @ 16:46:03
Så sjukt engagerade bilder och så engagerad outfit. Men det är ju söndag och jag har inte gjort något speciellt, så vem bryr sig. Bulldog tröjan är världens bästa och är köpt på Bikbok för typ 2-3 år sedan och mössan är ny från Gina Tricot!
 
Jag måste verkligen bli bättre på att ta outfitbilder! Men det är ju nästan omöjligt nu när det blir mörkt så himla tidigt. För det är ju mörkt när jag kommer hem från skolan och när jag går till skolan, och bilderna inte alls bra om man tar dom när det är mörkt ute. Jag får väl försöka ta outfitbilder på helgerna om det är fint väder. Eller vänta... ni kanske inte ens tycker det är roligt med outfitbilder? Tycker ni det är roligt? Ni kan ju kommentera vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sjukt kul med outfitbilder ju!

2012-12-09 @ 20:40:33
Postat av: Alexandra

så söt tröja!

2012-12-09 @ 22:25:07
URL: http://lakeyours.devote.se
Postat av: Sara

Jag gillar outefitbilder :D

2012-12-09 @ 22:27:24
Postat av: fridawiman

fin!

2012-12-10 @ 14:07:37
URL: http://fridawiman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback