Ray Ban & Converse

new in | 2012-02-09 @ 18:18:00


Här är två av mina födelsedags presenter! Är verkligen jättenöjd med både Ray Ban brillorna och Conversen. Jag var dock VÄLDIGT klantig och råkade tappa ner Ray Bansen (säger man så?) bakom elementet. Det var en riktig kamp om liv och död att få upp dom, och när jag väl fick upp dom så var dom lite repade och så var det någon vit färg av elementet på dom. Det var inte så jättemycket, men dom blev ändå lite förstörda. Så vi har lämnat in dom hos en optiker som ska "slipa" bort det vita. Så det löser sig nog ändå. Men liksom ändå... hur lyckas man!?

Jag ska förresten även visa den supersnygga skinnjackan och lite annat som jag fick i födelsedags present. Men det får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jääättefina bilder!

2012-02-19 @ 00:48:07
URL: http://duveterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback