Answers

Q&A | 2012-07-21 @ 13:00:00
Här kommer svaren till frågestunden!!
 
Q: Vad gillar du för musik?
A: Jag gillar all slags musik, typ. Alltså jag har ingen speciell musikstil, jag lyssnar på det mesta som låter bra i mina öron liksom.
 
Q: Tycker du att Skrillex är dupstep?
A: Alltså jag lyssnar inte på Skrillex, men jag skulle nog inte kalla det dubstep..?
 
Q: Favorit affär?
A: Urban Outfitters!
 
Q: Ditt favoritämne?
A: Alltså i skolan? Engelska!
 
Q: Har du fobi för något?
A: Ja, typ badhus. Och att ta i dörrhandtag.
 
Q: Vart vill du bo när du blir äldre?
A: I någon storstad. Kanske LA, New York eller London.
 
Q: Drömjobb?
A: Har inget speciellt drömjobb, bara jag får jobba med något jag tycker är kul och älskar att göra.
 
Q: Favorit hemsidor?
A: Tumblr, youtube och olika bloggar.
 
Q: Vad vill du göra innan du dör?
A: Oj det är massa grejer!! Skulle kunna skriva ett helt A4 om det, men då blir inlägget för långt så jag låter bli.
 
Q: Har du någon idol?
A: Nä, ingen speciell.
 
Q: Vad är det värsta du gjort?
A: Ingen aning, haha.
 
Q: Vad vill du jobba med när du bli äldre?
A: Det är väl typ samma sak som drömjobb? Men som sagt, jag vill jobba med något som jag tycker är kul och som jag älskar att göra. Och vad det är vet jag inte än. Men det finns maaaaassa grejer jag skulle kunna tänka mig att jobba med.
 
Q: Kan du länka någon spotify lista?
A: Okej! HÄÄÄR är en spellista som heter "Night music" med lite lugnare låtar som jag brukar lyssna på ibland innan jag ska sova.
 
Q: Om du hade hur mycket pengar som helst att lägga på kläder, vad skulle du köpa för något?
A: Som jag bara fick lägga på kläder eller? För om jag hade hur mycket pengar som helst skulle jag absolut inte lägga allt på kläder, utan även på välgörenhet och sånt.
 
Q: Vad för bloggar läser du?
A: Läser faktiskt inte så jättemånga bloggar, typ mest fanbloggar, Kenzas och några andra modebloggar.
 
Q: Vad inspireras du av?
A: Allt möjligt! Kändisar, bloggar, folk på stan, folk på tumblr m.m
 
Q: Om du fick göra en tatuering vad skulle det vara för motiv och vart skulle den sitta?
A: Bara en? Jag vill ha flera små tatueringar som inte är så jättesynliga, hehe! Jag skulle bl.a. vilja ha någon tatuering på fingrarna/mellan fingrarna, någonstans på handen, på handleden, på insidan av armen. Vad för motiv det skulle vara vet jag inte riktigt, men något betydelsefullt eller någon betydelsefull text. Önskar jag fick tatuera mig nu!
 
Q: Har du nån pojkvän? Eller haft?
A: Nej
 
Q: Hur gjorde du din dip-dye? Och vart köpte du färgen?
A: Det var faktiskt inte riktig dip dye, utan bara spray färg som går ur när man duschar. Spray färgen köpte jag på någon leksaks affär. Så det är ju ett tips till alla inte vill ha riktig dip dye utan bara testa - köp spray färg!!
 
Q: Hur länge har du bloggat?
A: Snart fyra år, fast på olika bloggar.
 
Q: Var köper du det mesta av dina kläder?
A: Lite olika. Men de flesta av mina kläder är väl ifrån H&M, Gina eller någon sådan vanlig affär ni vet.
 
Q: Hur många läsare har du per dag?
A: Varför är det så viktigt att veta, hehe? Men inte alls så många, just under 100 typ.
 
Q: Vem är din bästa kompis?
A: Ingen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback