littlemslinnea @ youtube

linnea | 2012-07-13 @ 11:11:00
Heeeey guys! Vet ni vad, vet ni vad!? Jag har skaffat en ny youtube kanal, där jag kommer lägga upp videos lite då och då. Blev faktiskt lite inspirerad av min lillasyster som har en kanal där hon lägger ut massa olika sminkvideos och sånt. Inte för att jag kommer lägga upp sminkvideos men. Vet dock inte om jag ska göra videos på engelska eller svenska, så det får väl bli lite blandat. Än så länge finns det inga videos, men imorgon har jag en video planerad så ni får check it out then!

Kommentarer
Postat av: Erika ♥

ååh vad roligt! :D Då måste jag titta varje gång du sätter ut en video.

2012-07-13 @ 17:17:03
URL: http://www.erikaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback