Urbanears

linnea | 2012-07-21 @ 22:25:00
Tror nog det är dags för ett par nya hörlurar för mig!! Alla snackar ju om de här Beats by Dr. Dre hörlurarna nu för tiden, men jag tycker dem är så fula, så jag håller mig nog till gamla kära Urbanears. Jag har redan två par Urbanears, ett par ljusrosa som är helt trasiga och ett par turkosa som jag använder just nu, men de börjar bli lite slitna, så jag funderar på att köpa ett par nya! Är lite sugen på ett par röda eller ett par mörkblåa, eftersom jag vill ha i någon färg, inte typ svart/grå/vit. Vilken färg tycker ni är snyggast?
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tkr röda var snyggast :D

2012-07-22 @ 13:20:32
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com
Postat av: .

Gula

2012-07-22 @ 16:31:49
Postat av: linda

hejsan! :) vilken fin blogg du har :)

några planer för kvällen? :)

kram! :)

2012-08-03 @ 16:36:29
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback