Goodbye forever, Desperate housewives

linnea | 2012-06-05 @ 22:51:34

Nu är det slut. För alltid. Åtta år har gått och nu är det slut. Åh, vad jag hatar goodbyes.. Tyckte inte slutet på sista avsnittet var så bra, men slutet på tvserier brukar nästan aldrig vara bra, eftersom det liksom är slutet förevigt. Men man ska inte låta slutet förstöra en sån JÄVLA bra tvserie!! Världens bästa. Eller det är mer än en tvserie, mycket mer. Åh kan inte beskriva Desperate Housewives. Det går bara inte. När jag blir äldre, en medelålders kvinna liksom (lol), vill jag bli och leva som de!! Ja jag vet att det inte är på riktigt och att det bara är en tvserie! Men ändå. De är bäst.


Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

As fin blogg tjejen! När har du sommarlov? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst "jag syr" och "åsikter&tankar" vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Har även en tävling om du vill kolla in den.

2012-06-06 @ 13:33:17
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: johanna

igår skrev jag ett ovanligt långt inlägg om ett ganska viktigt ämne/ viktig sak, så det vore grymt awesome ifall du tog dej tid och läste det, eller läser en liten bit och kommenterar vad du tycker..... :) (ämnet är gymnasium)



(förlåt om du hatar min "spam" kommentar, men vill veta vad folk tycker om min text)

2012-06-06 @ 19:55:00
URL: http://johies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback