Packin'

linnea | 2012-06-12 @ 18:14:40

Håller på och packa min lilla (eller ja, lilla och lilla..) gröna resväska här. Jag fattar inte varför vissa tycker det är så svårt att packa. Det är bara att göra som jag gör - slänga ner allt man vill ha med sig och tillslut har man tagit med sig typ halva garderoben och får kämpa för att pressa igen resväskan! Jag tar alltid med mig alldeles för mycket kläder och använder typ bara häften av det jag tagit med mig.. Haha!!

Varför jag packar är för att imorgonkväll drar vi ju till Turkiet! Ska bli härligt att komma bort från kalla (okej, inte sååå kalla då, men ändå) Sverige ett tag och bada, sola och bara chilla och inte tänka på något. Ååååååh fan vad skönt det ska bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback