35

linnea | 2012-11-14 @ 20:55:00
35 saker jag gillar: god mat, musik, mina nära & kära, Instagram, Desperate Housewives, att shoppa, Glee, sommaren, komplimanger, att skratta, tumblr, cola light, filtar, att sova, chailatte, Criminal Minds, bli inspirerad, vinrött nagellack, nitar, skor, Sons Of Anarchy, bada, varm choklad, humor, lockigt hår, rött läppstift, ha tv-serie marathon, kläder, solbrillor, min iPhone, franska bulldogs, att äta lunch framför tvn, min mac, när man gör en perfekt hårbulle och att resa.
 
 
35 saker jag ogillar: vintern, kyla, snö, skolan, pippitröjor, korv, läxor, bitchiga människor, att läsa böcker, bad hairdays, kötbullar, fläckar på kläder, matte, mobbing, djurplågeri, folk som inte vågar sticka ut, "gilla så skriver jag vad jag tycker om dig i chatten"-statusar på facebook, sjukhus, mördare, mjukisbyxor, smala streck ögonbryn, folk som gör vad som helst för uppmärksamhet, depends nagellack, mjölk, sportprogram, ordet swag, att inte kunna somna, svettlukt, att ha på mig sockar, att dygnet bara har 24 timmar, Gina tricots kopior på allt & alla, busskurer, att åka buss, svält och krig.

Kommentarer
Postat av: Signe

MJÖLK ÄR JU DET BÄSTA SOM FINNS! :o

2012-11-19 @ 19:46:09
URL: http://signeobergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback