Kevin Murphy Color Bug

beauty | 2012-10-02 @ 19:44:28
Har ni velat testa rosa dipdye eller kanske rosa slingor, men inte vågat färga/tona? Här har ni lösningen - Color bug från Kevin Murphy! Den bästa lösningen för er som vill testa en vågad hårfärg! Går bort efter en till två hårtvättar och gör ditt hår till regnbåge! Bara 159:-!
 
Nej, jag är ingen reklamförsäljare. Men denna såkallade Color Bug testade jag på min lillasyster tidigare idag. Hon ville nämligen testa rosa dipdye och då passade ju denna lilla produkt bra eftersom den går bort i duschen efter en, möjligtvis två, gånger. Och här har ni resultatet:
 
Färgen är lite starkare i verkligheten än på bilden och ja, där till vänster har ni skaparen av detta masterpiece.
 
Om ni vill veta min recension så kommer den här: Jag tyckte faktiskt color bugen var bra! Den var väldigt enkel att applicera eftersom det bara är en hårskugga, typ som en ögonskugga, som man drar över håret, och det var fin rosa färg (inte typ ceriserosa eller lila som vissa rosa färger kan vara). Färgen blev dock väldigt ljus när man borstade bort den överflödiga färgen, så man fick kämpa och dra på väldigt mycket. Det är väl egentligen det enda minuset. Man kan nog också tycka att priset är ett minus eftersom 159 spänn är rätt dyrt för lite hårfärg, MEN burken är väääldigt dryg, så den räcker nog att användas upptill 15 gånger, beroende på hur mycket man tar förstås. Så den är klart värd att köpas om man vill testa på lite färgglatt hår! Den finns dessutom även i lila och orange (korall) färg.
 
Här har ni en bild på alla färgerna! Vilken tycker ni ser snyggast ut??

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej linnea :D :D :D

2012-10-02 @ 19:54:15
URL: http://www.mutildajunssun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback