Senaste från instagram

linnea | 2013-04-22 @ 21:08:56

1. Ett mycket vackert citat som jag hittade på en tavla. 2. Favoritserien just nu! 3. Jag har det roligt i hissen.. Nej, men spegeln gjorde så man såg kort och tjock ut. // 4. Mums med Capri-Sonne! 5. Nya Loka smakerna, Loka likes old school. Strawberry ice cream var helt klart godast! 6. Tränade benen lite samtidigt som jag pluggade (lyssnade på spotify.. lol) // 7. Hittade ett par riktigt coola brillor inne på Lindex. Rawr! 8. Igår fyllde min lillasyster Liv år och det firades med två olika tårtor och cupcakes. 9. Jag och födelsedagsbarnet!

Kommentarer
Postat av: josefine

har du kvar denna bikini?? vilken storlek har du isåfall? Är den i fint skick så köper jag den gärna!! Letat sjukt länge! Vore så tacksam!! http://kenzas.se/wp-content/uploads/2011/05/IMG_5893-600x450.jpg Hör av dig på min mail om du e intresserad

Svar: Jag har ingen sådan bikini och har aldrig haft heller...
Linnea Folkesson

2013-04-22 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback