Crystalbra

new in | 2013-02-08 @ 13:30:00
Vet ni vad?! Jag vann denna crystalbra i en tävling hos Linn, och igår (på min födelsedag, så passande) fick jag hem den. Såå kul att vinna bloggtävlingar ju!! Men i alla fall så tycker jag den är så fin och glittrande (jag älskar glitter!!!). Vet dock inte riktigt hur jag ska matcha den. Man vill ju liksom att den ska synas, men man kan ju inte gå omkring i bh och typ byxor i skolan och ba: Tja, vad tycks om min outfit? Haha åh. Men jag kommer säkert på massa sätt att matcha den med, ni vet... min inre stylist. Den kommer från crystalbra.se, ifall ni undrar.

Kommentarer
Postat av: Lol

Du kan ha den till en transparant skjorta typ.. Eller till en stickaad lite oversize tröja och låta boppen hänga ut lite ;)

2013-02-08 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback