Kenza 9

new in | 2013-02-07 @ 23:10:00
Bästa födelsedagspresenten!! En skinnjacka från Jofama by Kenza - Kenza 9! Den är såå snygg, skön, härlig, cool och allt det där. Min gamla skinnjacka från Modekungen var ju helt trasig (efter en hemsk longboard tur) i ena ärmen och så var det något konstigt med kragen. Så en ny skinnjacka behövde jag, önskade jag mig, och fick jag!
 
Nu längtar jag bara till det blir vår så man kan börja använda den! Det bästa med skinnjackor är att man kan matcha de till bokstavligen allt. Förra våren/sommaren/hösten var min gamla skinnjacka mitt absoluta favoritplagg och nu kommer denna snygging bli mitt nya favoritplagg! Skulle inte klara mig utan en skinnjacka! Vad tycker ni om jackan då? Visst är den snygg!?

Kommentarer
Postat av: sara

vilken storlek har du på jackan?:)

Svar: 38 eftersom jag vill ha den lite oversize :)
Linnea Folkesson

2013-06-13 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback