Stunna glasses

linnea | 2013-01-22 @ 19:42:57

Hola amigos! Här är mina glasögon! Ville ha ett par stilrena och neutrala bågar, så då fick det bli dessa. Tycker faktiskt de var rätt fina. Sen om jag passar i glasögon eller inte är väl en fråga som går att disskutera. Själv tycker jag inte det. Men vad tycker ni då?
 
Hade tänkt och köra lite pilatesövningar nu, men vi får väl se hur det går... Är så lat och trött. Alltså jag orkar inte med hur lat jag är. Kommer säkert sluta med att jag ligger och halvsover istället.. Jaja. Ni kan ju kommentera vad tycker om mina glasögon. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snygg i glasögon

2013-01-22 @ 20:29:55
URL: http://emelik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback