Chanel sweater

fashion | 2013-03-01 @ 19:57:01
Hur fina är inte dessa chaneltröjor!? Hoppas verkligen de säljer liknande chaneltröjor i Thailand. Ja, kopior alltså.. vad annars liksom? Eftersom exakt den tröjan till vänster såldes på choies.com förut, men nu har den slutas säljas och det är helt heartbreaking! Thailand, eller ja i alla fall Phuket är ju känt för sina kopior och förra gången jag var där så såldes det fake chanelväskor osv... men tjocktröjor? Hoppas!! Och bara för att jag så gärna vill ha en så lovar jag att det inte kommer finnas...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sugen på att vinna dina drömshorts? Just nu har du chansen att vinna valfria egendesignade shorts (liknande runwaydreamz) på min blogg! Reglerna är väldigt enkla så varför tveka? Tävlingen hittar du här: http://missbuttercup.blogg.se/2013/february/tavling-vinn-dina-dromshorts.html#comment
Fråga gärna en fråga i min frågestund när du ändå är igång :) Ju mer visat intresse desto större chans att vinna :)

Ursäkta om du inte gillar reklam!

2013-03-04 @ 13:10:47
URL: http://missbuttercup.blogg.se
Postat av: Tina

Så himla snygg!

2013-03-04 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback