New in - Brandy Melville

new in | 2013-03-05 @ 17:29:00

Wooho min beställning från Brandy Melville kom idag! Det jag beställde var två långkjolar, en med slits och en blommig, en kort kjol, två linnen varav ett av de är ett maglinne, ett halsband, en ring (som inte syns på bilden) och ett skal till min iphone. Jag är så nöjd med allting och längtar verkligen till Thailand då jag kan matcha kjolarna i snygga outfits!
 
Jag kommer kanske visa bättre och fler bilder på några av grejerna när jag har på mig dem, annars så får ni se grejerna i outfitbilder framöver! Ni kan ju säga till om det är något speciellt ni vill se fler bilder på!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Hur mycket frakt/tull blev det när du beställde därifrån? :) Funderar på att göra det jag med!

2013-03-06 @ 12:44:10
URL: http://www.heellmers.blogg.se
Postat av: Tove

Åhh vilka snygga kläder :(( Min favorit är nog den dära mån tröjan !<3:)

2013-03-06 @ 21:03:31
Postat av: Hanna

Vad kostade frakten och blev det någon tull? :)

Svar: Gratis frakt över $150 och ingen tull!
Linnea Folkesson

2013-03-11 @ 19:00:56
Postat av: Ida

Gud vad fina kläder!
Jag funderar på att beställa därifrån också, men jag undrar hur lång tid det tog innan du fick grejerna? Och var allting "problem fritt" för dig?:)

skulle vara tacksam om du kunde svara på min blogg eftersom jag inte kan se när om du svarar här:) Tack på förhand!:) kram

2013-05-11 @ 23:50:09
URL: http://ivmt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback