Short hair, don't care

linnea | 2013-03-20 @ 08:00:00
 
Såååå mitt i all denna skol, plugg och packningsstress har jag hunnit ta ur löshåret och klippa mig! Eller ja, mamma gjorde det åt mig. Även fast jag saknar det långa fina löshåret så känns det väldigt skönt utan, dessutom känns det skönt med kort hår också!
 
På tal om ingenting så drar jag ju till Thailand imorgon!!! Gissa om jag är taggad?! Det ska bli så jävla härligt och roligt! Men jag skriver mer om Thailand, där ni får veta lite mer, i ett tidsinställt inlägg som kommer upp imorgon. Känns som om jag tappat alla mina läsare (hmm.. konstigt eftersom jag inte bloggat på jättelänge? nä) men ja, om det fortfarande är någon som läser så får ni i alla fall reda på det då. Puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så grymt snygg tröja du har på dig i din meny. Den svarta, får man fråga vart den är köpt någonstans?

2013-03-21 @ 00:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback