THAILAND!

linnea | 2013-03-21 @ 17:30:00
Nu sitter jag på planet mot Thailand och lyfter nog snart! Ja, jag ska som sagt till Thailand i två veckor. Jag kommer inte blogga, men ni som inte följer mig på Instagram - gör det! För där jag förmodligen kommer lägga ut en del bilder!! @littlemslinnea heter jag där.
 
Vi kommer hem den 5/6 april och då kommer jag börja blogga igen! Då ska ni få se massa bilder från Thailand, bl.a. mina inköp osv. Det vill ni väl inte missa va!?! Nej såklart inte. Så vi hörs när jag kommer hem! Ni får ha det skitbra för det ska jag ha!!! Hejdå! ♥
 
Här får ni en puss av miggggg!!!! Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Din blogg är jättebra, har läst den sedan 2010. :)
Hur som helst så undrar jag hur man får en sån där ''border'' under rubriken? Har försökt hitta hur man gör länge men det går inget vidare.. Du kan väl bara ge mig koden och säga vart den ska sitta? :) Skulle vara jättesnällt! :)

Hoppas du har det bra i Thailand.

2013-04-04 @ 15:57:02
Postat av: Sofie

Hej! Din blogg är jättebra, har läst den sedan 2010. :)
Hur som helst så undrar jag hur man får en sån där ''border'' under rubriken? Har försökt hitta hur man gör länge men det går inget vidare.. Du kan väl bara ge mig koden och säga vart den ska sitta? :) Skulle vara jättesnällt! :)

Hoppas du har det bra i Thailand.

2013-04-04 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback