Wildfox Couture

linnea | 2013-05-08 @ 21:45:00
Har länge velat köpa något från Wildfox, och när jag sparat ihop lite mer pengar tänkte jag faktiskt slå till på något av dessa tre plagg här ovanför. Eller så kanske det blir något helt annat, vem vet. T-shirten är billigast och hoodiesarna kostar ungefär lika mycket.. Så det är ett svårt beslut. Vilken tycker ni var snyggast?
 
Älskar att nästan alla Wildfox kläder med text på, typ är gjorda för mig. För jaaa, I'd rather be sleeping eller I'd rather be shopping. Sedan finns det ju massa fler, som t.ex. dessa byxor:
Jag gillar inte att jogga men jag älskar mat och det är nog därför
mina ben inte ser ut som modellens, som bär byxorna. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback