Yogolove

linnea | 2013-11-05 @ 22:01:10
I Barcelona åt vi frozen yogurt, som jag ÄLSKAR! På detta ställe, Yogolove, fanns det lite annorlunda smaker som jag inte sett förr. T.ex. New York cheesecake, Red velvet cake, Snickers, White chocolate osv. Jag tog fyra smaker - Snickers, White chocolate, NY cheesecake och Raspberry. Den godaste var hallon, men snickers var också riktigt god tillsammans med nutellasås. Vit choklad var helt ok, men NY cheesecake var dock inte så god alls, den smakade för konstgjort och "parfymigt".
 
Så synd att det inte finns frozen yogurt i Umeå dock... Fast när jag tänker efter är det nog ganska bra ändå, eftersom jag skulle äta frozen yogurt flera gånger i veckan om det fanns här och med tanke på att det är väldigt dyrt skulle det nog inte bli så bra i längden. Men ändå, det skulle vara nice att ha här!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, frozen yogurt är hur gott som helst !

2013-11-10 @ 13:04:59
URL: http://wanderlustes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback