Random

random | 2014-04-02 @ 18:53:53
 
Upptäckte nyss att jag var med på sidan här på blogg.se och blev en aning chockad! Dels för att jag aldrig har varit med där förut och för att just det där inlägget var ett aprilskämt. Jag har alltså INTE tatuerat mig, utan tatueringen är en "temporary tattoo". Vilket är synd, eftersom jag hemskt gärna vill tatuera mig, men måste vänta tills jag blir 18.... Men det var ju kul att en hel del gick på det, eftersom att det just var ett aprilskämt. Så där blev ni lurade! Men hur som helst var det kul att jag fick vara med där för första gången.
 
Det var faktiskt min lillasyster som upptäckte att jag var med där och berättade det för mig, och nu tvingar hon mig att länka hennes blogg eftersom hon vill ha fler läsare, så här har ni den: emmaaaf.blogg.se

Kommentarer
Postat av: rebecca

Tänkte tipsa om min frågestund på bloggen där du kan ställa alla slags frågor. Jobbar som frisör så hår relaterade frågor uppskattas så du kan få de fina håret du drömt om. Kram

2014-04-02 @ 19:37:53
URL: http://nattstad.se/rebeccalandqvist
Postat av: SALLY

hahah, aahmen jag som trodde på de xd

2014-04-02 @ 19:39:09
URL: http://sallyhansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback