Bloggar jag läser/mina favoritbloggar

random | 2011-02-01 @ 12:30:00
Jag läser väldigt väldigt väldigt många bloggar. Men det här är några bloggar jag brukar kolla in varje dag:


Maria Montazami


Hofh


Thejuicydetails


Ja det här är väl mina favoritbloggar, allra mest Maria Montazamis! Men självklart så läser jag ju andra bloggar
också som t.ex: Evelinabravo, Bykitty, Twelves, Flummigastepetra, Lioa, Pjohanna osv. Sen läser jag ju kompisars bloggar också.

Har ni några favoritbloggar/bloggar som ni bara måste kolla in varje dag (förutom min då)?

Kommentarer
Postat av: ELIN

När slutade ni idag?

2011-02-01 @ 14:36:28
URL: http://HTTP://BELLOSNELLO.BLOGG.SE
Postat av: l inh t o p huong

åh tack så mycket för länken:D din blogg är också en av mina favorit bloggar:)))

2011-02-01 @ 15:10:41
URL: http://twelves.blogg.se/
Postat av: Emma

jag läser alla dom bloggarna som jag tycker är bra minst en gång om dagen :)

2011-02-01 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback