Shellac

beauty | 2013-04-12 @ 12:20:00
Jag är en sådan person som gillar att byta färg på nagellacket ofta och har kanske 2-3 olika färger i veckan, MEN i Thailand tänkte jag att jag skulle prova på något nytt - nämligen shellac som håller i ca en månad!! Det var väldigt svårt att välja färg, eftersom jag ska ju ha det på naglarna i en månad, och jag velade mellan svart och det jag valde. Till slut blev det den färgen som är på bilderna här ovan, vilket typ är en nuderosa färg med pyttelite glitter i (som bara syns när man kollar nära och noga).
 
Hon som gjorde naglarna målade helt perfekt och eftersom shellac blir som gelé (fast det bara är ett nagellack + uv lampa) blir naglarna tjocka och starka. Så nu ser mina naglar jättefina och fräscha ut! Jag är ganska glad att jag gjorde det i Thailand för då betalade jag ca 200:- och om man gör det här i Sverige på salong kostar det typ mellan 350-500:-, så jag sparade ju pengar! Jag är i alla fall jättenöjd och skulle kunna tänka mig att göra om det!

Kommentarer
Postat av: annie

vart är topringen ifrån? Superfin! :D

2013-04-20 @ 00:44:38
URL: http://annieelise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback