New

new in | 2013-08-23 @ 22:00:00
Beställde ju en body från Missguided för ett tag sedan och här är den. Har faktiskt aldrig haft en body förut, så jag slog till på en och jag älskar den! Man ser smal och slimmad ut i den, och får en jättesnygg kropp (inte för att jag är så jättetjock annars men..)! Allt det bara av en liten body. Jag köpte den ju inte av den anledningen, men jag är glad att den fyllde lite funktioner också ;) Blir defintivt fler bodyinköp i massa olika färger i framtiden, för den är så skön och man känner sig så snygg i den!
 
Btw, så ser mitt hår JÄTTEäckligt och gult ut på bilderna, men det är det inte. Det bara blev så med redigeringen. Usch...

Kommentarer
Postat av: Wilma

Vad kostade den? :)

2013-08-24 @ 13:01:31
URL: http://weja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback