5 facts

linnea | 2013-07-19 @ 23:30:00
Det var någon som ville att jag skulle göra ett "5 saker du kanske inte visste om mig-inlägg" så here we go:
 
- Det jag gillar mest med mitt utseende är mina ögon, mina händer och handleder och mina nyckelben. Höhö.
 
- Det jag gillar minst med mitt utseende är min mage, min näsa och mina ögonbryn för att dem är så ljusa!!
 
- Jag HATAR att träna, men jag älskar känslan man får efter man tränat och det är därför det är roligt att träna.
 
- Jag är ganska feg på att åka karuseller. Eftersom jag är rädd för höjder och rädd för att bli illamående (klarar inte av grejer som snurrar runt runt), men berg-och-dalbanor gillar jag!
 
- När jag var liten (kanske 6-7 år) hade jag köpt en ny Bratz-docka i Stockholm som jag sedan tappade bort där. När jag märkte att den var borta blev jag jätteledsen och vi for runt överallt där vi gått för att kolla om dockan låg kvar. Men det gjorde den inte och jag var helt förkrossad... Haha, jag dör.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så snygg du är!

2013-07-20 @ 10:51:51
URL: http://bybergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback