Linea Pelle bags

fashion | 2013-06-21 @ 13:30:00
Något som står på min vill ha-lista just nu är en svart fransväska och dessa tre från Linea Pelle är verkligen hur fina som helst! Drömväskor!! Dock är de inte billiga, ca 700-1700:-. Och eftersom man måste beställa från USA (de finns inte att beställa från Europa... tror jag) blir frakten ca 400 kr och sedan massa tull på det också. Så jag kan nog bara säga hejdå till mina drömväskor...
 
Men om ni vet var man kan köpa/beställa en snygg svart ganska liten fransväska i läder, INTE mocka, med ganska långa fransar som hänger långt ner som inte kostar alldeles för mycket - Kommentera! Mycket krav, jag vet, men jag vill hitta den perfekta, lilla, svarta, läder fransväskan med långa fransar...

Kommentarer
Postat av: emma

jag såg nån på scorett, dock kollade jag inte på den så mkt så vet inte om den uppfyller dina krav haha:P

2013-06-22 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback