Todays outfit @ Rut m.fl.

linnea | 2013-05-14 @ 20:16:53
Väst - Rut & Circle, Jeans - Dr. Denim, Klocka - Michael Kors + Converse
 
Fick låna denna jättesnygga fransväst och ha på mig i butiken idag! Dock tog jag en lite liten storlek, kan tänka mig att det skulle bli snyggare med en lite större så den blir oversize. Västen finns i alla fall att köpas i butik nu, om någon undrar. Snygg snygg! Imorgon kanske jag kan låna något annat snyggt, hehe...
 
De här två dagarna hittills av praoen på Rut m.fl. har varit roliga! Jag har fått göra lite allt möjligt så som dammsuga, skura golvet, torka speglar, torka hyllor, fixa bland kläderna och smyckena, packat upp, larmat varor, och hängt upp kläder, hjälpt kunder osv. Idag fick jag även hjälpa till litegrann och välja ut outfits som modeller ska ha på sig på en modevisning i helgen på Kulturnatta. Kul! Dock blir man jävligt slut av att stå upp i 6 h utan att nästan sitta ner en gång. Ett riktigt träningspass för benen! Haha.. Men nu ska jag ta det lugnt och sedan försöka somna ganska tidigt så jag orkar upp och jobba imorgon! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback