Bilder från Barcelona

pics | 2013-11-02 @ 17:00:17
 
Jag tog inte med mig systemkameran till Barcelona, jag tog istället med min lilla kompakta halvsystemkamera Nikon J1. Så vissa bilder blev väl lite sådär, men jag tycker ändå de flesta bilder blev helt ok. Men hur som helst när vi kom fram på måndagskvällen så åt vi middag på RIBS steak house, och sen tog jag en caramel frappe på Starbucks. Mums.
 
Andra dagen åkte vi till en galleria - La Maquinista där vi shoppade, åt lunch på Udon och senare en våffla med glass och chokladsås. Det var nog här jag shoppade mest, och bilder på vad jag shoppade ska ni som sagt få se lite senare allt eftersom... Mer bilder kommer det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback