I'm back! (Todays outfit)

outfits | 2013-10-19 @ 20:20:14
 Pälsjacka - Chicy, Cropped top - Topshop, Kjol - Pull&Bear, Halsband - H&M
 
Yeeeees ni läste rätt, jag är tillbaka med bloggandet och med en sprillans ny design!!! Har ju varit väldigt dåligt med uppdateringen här på min blogg de senaste månaderna. Jag har väl skrivit typ 2-5 inlägg i månaden. Men jag har helt enkelt inte haft lust att blogga och har inte haft något att skriva om. Har väl knappt kvar några läsare, men men.. Det här får bli som en liten nystart (även fast hela mitt arkiv är kvar), och så får jag hoppas på att lite fler läsare trillar in allt eftersom.
 
Jag ska bli mycket bättre på att visa outfits, ska försöka lägga upp outfitbilder flera gånger i veckan. Har även ställt in lite inställningar på min kamera så att bilderna ska bli bättre, och jag tycker faktiskt dom blev mycket bättre. Eller hur? Sedan har jag även ändrat så att jag kan ladda upp bilderna större här på bloggen, i 800px. Älskar stora bilder! Men den största skillnaden måste ju ändå vara min nya design. Jag gillar den - stilren, snygg och helt i min stil. Vad tycker ni om den nya designen då?

Hoppas ni kommer börja läsa/fortsätta läsa min blogg nu när jag kommer uppdatera oftare, med snygga outfitbilder! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh jackan, så himla fin!

2013-10-19 @ 22:31:36
URL: http://hsls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback